Monday 11 December 2017

Psycholog of forex trader


Lekcja 8: Zarządzanie ryzykiem 8.4. Psychologia handlu, mając elastyczność w strategiach handlowych Przedsiębiorca powinien mieć pewną ogólną elastyczność w swoim podejściu do budowania kapitału w zależności od swoich sukcesów i porażek. Zasadniczo istnieje kilka różnych podejść do określania pozycji w zależności od całkowitego kapitału. Istnieją wyrafinowane podejścia i proste podejścia. Najprostszym sposobem jest użycie procentu tych kapitałów, jak w przykładach z poprzedniej strony. Jeśli przedsiębiorca ma zwycięską smugę, to rośnie wymiana handlowa, może zwiększyć wielkość ich pozycji. Lepiej budować equity i handlować w ramach twojego konta, zamiast nadmiernego lewarowania (zajmowania zbyt dużej pozycji) i tracenia ogromnych kwot na złym handlu. Przy każdej straty wielkość następnej pozycji maleje, a każda kolejna wymiana handlowa obniża całkowite narażenie na ryzyko. Wiadomo, że rynki zmieniają się przez cały czas, a zatem przedsiębiorca będzie miał czas, kiedy ponownie oszacuje swój plan handlowy w zależności od warunków rynkowych. Strategia handlowa nie musi być ustawiona w kamieniu, tym bardziej elastyczna i solidna, tym lepiej. Jest jednak pułapka, ponieważ niektórzy handlowcy zmieniają swoje plany handlu handlem, w zależności od bardzo krótkich warunków. Może to prowadzić do złych wyników. Jeśli przedsiębiorca czuje potrzebę tego, prawdopodobnie coś jest nie tak z samym rdzeniem jego podejścia handlowego. Aby powtórzyć ten punkt, podstawy planu handlowego powinny być solidne. Oznacza to, że plan handlu może wytrzymać zmiany warunków rynkowych i ma pewną elastyczność, ale przedsiębiorca nie musi ponawiać oceny swojego planu handlowego na zasadzie handlu. Psychologia handlu - Mastering Emocje z planem handlowym Wspomnieliśmy już o pewnych aspektach związanych z psychologią handlu w tej lekcji i jej czasie na poszerzenie tego. Rynek rządzi się czterema podstawowymi ludzkimi emocjami: strachem, chciwością, euforią i desperacją. Te emocje i sposób ich rozgrywania pokazano na wykresach. Ekstremalne poziomy, takie jak sprzedaż paniki czy upiorna tendencja wzrostowa, są związane z tymi emocjami. Plan handlowy jest tworzony w celu zarządzania emocjami traderrsquos. Ponieważ wszyscy handlowcy są ludźmi, zrozumiałe jest, że będziemy mieli reakcje emocjonalne na handel. Kiedy rynek idzie z kimś, mogą czuć się szczęśliwi, a jeśli nie, niektórzy ludzie mogą się zepsuć lub zanikać. Powodem, dla którego handlowcy mają plany handlowe, jest wypróbowanie i przewidywanie ich działań, zanim nawet zlecą sobie handel. Innymi słowy, przed każdą transakcją przedsiębiorca powinien usiąść i napisać kroki, które podejmie w zależności od hipotetycznych zmian na rynku. Kroki te uwzględniałyby potencjalne dobre i złe scenariusze. Kiedy przedsiębiorca ma już otwartą pozycję, trudno sobie wyobrazić, co zrobić dalej, ponieważ emocje mogą osłabić chmurę. Jeśli wcześniej ustalono wcześniej ustalone wytyczne - plan handlowy - działa on jako pomoc w emocjonowaniu emocji. Istnieje potencjalne zagrożenie dla handlu, jeśli ktoś nie jest zdyscyplinowany i nie wykonuje jego planu. Wielu nowych handlowców nie powiedzie się, ponieważ tworzą plan, ale potem donrsquot podążają za tym, ponieważ są emocjonalne i robią wyjątki. Myślą, tylko za ten handel Nie będę śledził mojego planu, bo wiem, że rynek będzie się zmieniać na moją korzyść. To może być przepis na katastrofę. Przedsiębiorca nie powinien zmieniać swojego planu, chyba że zasiądzie i dokona ponownej oceny całej strategii handlowej. Jeśli przedsiębiorca wymyśli lepszy plan, wówczas musi zająć się dyscypliną. Podkładka dystansowa imageTrading Psychologia OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Sztokholm Szwecja Handel dewizami na marży wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno przeciwko tobie, jak i dla Ciebie. Przed podjęciem decyzji o inwestowaniu w walutę obcą należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Żadne informacje ani opinie zawarte na tej stronie nie powinny być traktowane jako zachęty lub oferty kupna lub sprzedaży jakiejkolwiek waluty, kapitału lub innych instrumentów finansowych lub usług. Wcześniejsze wyniki nie są wskazówką ani gwarancją przyszłych wyników. Proszę przeczytać nasze prawne zrzeczenie się. kopia 2017 OptiLab Partners AB. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Psychologia handlu forex: Cztery demony psychologii handlu Wersquoll podsumowuje podstawowe lekcje naszej szkoły z krótką analizą psychologii handlu i jej wpływu na zyski lub straty inwestorów giełdowych. Rzadko zdarza się, aby świetny akademik radził sobie bardzo dobrze w handlu. Podczas gdy jest wielu uczonych z dyplomami i wyróżnieniami z najbardziej prestiżowych uniwersytetów w kraju, nie ma ich zbyt wielu, którzy osiągnęli wyjątkowy sukces na rynku forex. Wystarczy powiedzieć, że w tym momencie zarząd LTCM obejmował Myron Scholes i Robert C. Merton, dwóch laureatów nagrody Nobla, których wkład w teorię ekonomii należy do najbardziej wartościowych w minionym stuleciu. Niemniej jednak, nawet ich umiejętności analityczne nie wystarczyły, aby ocalić tę firmę przed spektakularnym upadkiem, ponieważ chciwość i euforia przerastały nakaz rozsądku, a dźwignia zwiększyła wpływ fałszywych obliczeń. Jest oczywiste, że brak wiedzy lub wiedzy nie był przyczyną śmierci LTCMrsquos. Zamiast tego, zbyt wiele zaufania, entuzjazmu, luźnej postawy wobec kontroli ryzyka były głównymi sprawcami za upadek firmrsquos i można powiązać te czynniki z błędami emocjonalnymi z łatwością. Aby zrozumieć te problemy emocjonalne i psychologię handlowców, wersquoll przedstawia wam cztery demony forex w tym tekście, których kłamstwa i oszustwa zrujnują kariery wielu początkujących. Szkody wyrządzone przez nich są znacznie większe niż wszystko, co spowodowane jest błędną analizą lub zaniedbaniem ważnych informacji. Podczas gdy wyniki jednego błędu mogą być łatwo usunięte w czasie, szkody wyrządzone przez te istoty są kroniką. Przypomnijmy jednak, że nagrody zwycięskiej walki z tymi kłopotliwymi istotami mogą być nieograniczone. Przedsiębiorca, który opanował psychologiczny aspekt handlu, przeszedł dwie trzecie drogi do bogactwa, a reszta to tylko kwestia cierpliwości i nauki, zanim osiągnie się nieuchronny wynik bogactwa i dobrobytu. Złodzony demon jest numerem jeden wrogiem handlu forex. Demon ten ma długi i kolczasty język, który nieustannie szepcze naszym uszom, że szanse na rynku odchodzą, o ile nie działamy szybko, aby z nich skorzystać. Stopy są podgrzane: krzyczy ldquofaster, sprowadza do handlarza, podkreślając go, powodując utratę ostrości. Ma pusty brzuch, jest wycieńczony, słaby i głodny, ponieważ żadne z jego napomnień dotyczących szybkości i chciwości nie prowadzi do najmniejszego zysku w końcu. Być może naturalne, że zdecydowana większość handlowców forex jest zorientowana na pieniądze, poszukujących zysku osób, które przywiązują dużą wagę do sukcesu finansowego. To prawda, że ​​bez silnej dążenia do zarabiania pieniędzy żaden przedsiębiorca nie będzie w stanie wytrzymać nacisków na handel na rynku forex. W umiarkowanych ilościach dążenie do osiągnięcia korzyści finansowych i skupienie się na sukcesie finansowym są zdrowe i konieczne. Ale te zdrowe impulsy stają się niezdrowe, kiedy kierują naszymi decyzjami handlowymi: żarliwy demon musi znać swoje miejsce i nie może ingerować w praktyki handlowe, które muszą być sformułowane wyłącznie przez logikę. Jak uniknąć złych wyborów wymuszonych na nas przez chciwość Pierwszym krokiem na podbój chciwości jest zapewnienie zdyscyplinowanego podejścia do handlu, które minimalizuje rolę impulsu w naszych decyzjach handlowych. Formułując strategię handlową na początku i pozostając wierną temu w trakcie handlu, możemy zapewnić, że chciwość nie ma nic do roboty, ale pochyli się w milczeniu, gdy studiujemy rynki i podejmujemy nasze decyzje wyłącznie na podstawie rozumowania i analizy . Sukces można osiągnąć za pomocą wyrafinowanej metody handlu i jej zdyscyplinowanego zastosowania. Emocje rozwijają się, gdy szaleją niepewność i strach. Aby uniknąć takiej sytuacji, wersquoll zapewnia, że ​​nasze odpowiedzi na zmiany rynkowe są obliczane i opierają się na zasadach ustalonych przez nasze staranne badanie ich. Skoro nasza motywacja sama lub pragnienie zysków nie zapewni, że faktycznie zdobędziemy te zyski, nie ma nic do zyskania z słuchania nauk chciwego demona. Ten diabeł ma straszliwy wzrok, a ostry głos, wrzeszcząc, cały czas warcząc, próbując zastraszyć nas do niezdecydowania we wszystkim, co robimy. Straszenie ma odwrotną rolę w chciwości w naszych decyzjach handlowych. Zamiast inspirować nas do handlu jak pistolet maszynowy, otwierania i zamykania pozycji z prędkością błyskawicy, strach przekonuje nas, że nic, co robimy, nie przyniesie zysku w dłuższej perspektywie, niezależnie od mocy naszej analizy i ilości badań i rozważenie poszło do doskonalenia naszej metody. W tym przypadku przerażony przedsiębiorca nie będzie mógł czekać na realizację opłacalnej pozycji i nie będzie chciał działać w oparciu o racjonalne oczekiwania. Ponadto, bojaźliwy handlowiec nie będzie w stanie uświadomić sobie strat, które wynikają z błędnych założeń, a czerwony atrament na jego koncie cały czas rozprzestrzenia się w wyniku. Rezultat jest zwykle zrujnowany: ponieważ strach prowadzi do coraz bardziej irracjonalnych decyzji, a niewiele transakcji przynosi zyski, kilka utraconych transakcji, które od dawna są w grze, ostatecznie likwiduje konto. Konieczne jest rozróżnienie między konserwatyzmem a lękiem. Bycie konserwatywnym w naszych decyzjach handlowych jest z pewnością zdrową i rozsądną praktyką. Konserwatywny przedsiębiorca jest sceptyczny co do wszystkiego, co słyszy, ale wciąż jest chętny i zdolny do działania, gdy jego badania potwierdzają korzystną perspektywę ryzyka dla danego scenariusza. Oburzający przedsiębiorca z drugiej strony jest niedowierzający nie tylko opinii innych, ale także wszystkiego, co jego analiza mówi mu także. Nie chce wiedzieć, co robić, gdzie szukać, jakie handel ma robić, a czego uniknąć, bo wszystkie są dla niego takie same. Ponieważ nie ma zaufania do własnej logiki, nie ma narzędzi, z którymi może zrozumieć i oceniać rozwój sytuacji na rynku. Końcowym rezultatem jest coś w rodzaju panicznego hazardu, którego szkodliwe skutki są nieuchronne. Aby uniknąć katastrofalnych skutków strachu, musimy trenować, aby zrozumieć, że nie ma nic przypadkowego w udanej karierze handlowej. Musimy być przekonani, że mamy kontrolę nad naszymi wyborami, musimy mieć jasny plan, do którego przylgniemy żelazną wolą, odporną na nielogiczne emocjonalne skrajności tłumu. Wszystko, co jest możliwe tylko dzięki logicznemu, spokojnemu podejściu do handlu, które można uzyskać tylko dzięki badaniu pacjenta. Innym dobrym sposobem na uniknięcie bojaźliwych decyzji handlowych jest zapewnienie, że nie będziemy nadmiernie wykorzystywać naszego konta, ryzykując tylko tak bardzo, że po usunięciu konta możemy śmiać się z wyniku i kontynuować poszukiwania naszych fortun w innym aspekcie życie. Królowa demonicznych demonów, Euforia, jest istotą, która obiecuje nieograniczone bogactwo i zapewnia nieograniczoną nędzę i nędzę. Euphoria stara się zapewnić, że gdziekolwiek spojrzymy, nie widzimy nic poza wspaniałymi perspektywami na nieograniczone zyski. To tak, jakby przedsiębiorca został jakoś pobłogosławiony przez Midas Touch, z powodzeniem jako naturalną konsekwencją jego rutynowych zachowań. W normalnych okolicznościach euforia ma niewielkie znaczenie dla większości przedsiębiorców, ponieważ większość z nich wie, że sukces w handlu forex nie jest dziecinnie grany. Chociaż w krótkim czasie możliwe są wspaniałe zyski, takie zyski są zwykle wynikiem okresu nauki i praktyki, podczas gdy fałszywe obietnice euforii wielokrotnie są wielokrotnie uważane za pozbawione znaczenia. W przypadku początkującego, który nie posiada takiego zaplecza ciężkiej pracy i nauki, euforia może wynikać z szeregu dochodowych transakcji, ponieważ przedsiębiorca stopniowo wierzy, że jego zrozumienie rynków jest nieskazitelne, jego analiza, bezbłędna. Kluczem jest tu wiedza, że ​​pierwszy warunek przeprowadzenia bezbłędnej analizy zaczyna się od założenia, że ​​analiza jest bez zarzutu. Konsekwentnie, pomyślny analityk lub przedsiębiorca zawsze jest sceptyczny co do wartości jego wyjaśnień, chociaż nie chce ich działać, ponieważ opiera się wyłącznie na logice. Potencjał zysków następnego podjętych transakcji jest niezależny od tego, jak rentowność była poprzednia. W związku z tym nie ma sensu ekscytować się szeregiem zysków: następny handel może być lub może nie być opłacalny, w zależności od tego, jak pracowite były nasze badania rynku. Tak więc najlepszym sposobem uniknięcia euforii jest zrozumienie, że szeregi wygranych lub strat nie ma wpływu na wynik następnego handlu, który zrobimy. Sukces lub porażka następnego handlu zależy wyłącznie od tego, jak skutecznie wykluczamy emocje z naszych badań rynkowych, a ta wiedza leży w alfa i omega udanej strategii handlowej. Panika jest przeciwieństwem euforii. W panicznej sytuacji przedsiębiorca nie widzi nic poza stratami na rynku, bez możliwości zawarcia opłacalnego handlu. Jest to wyjątkowo dziwny sposób myślenia na rynku forex, ponieważ z definicji utrata kogoś musi być kolejnym zyskiem osób. Kiedy przedsiębiorca traci duże sumy na długiej waluty, inny przedsiębiorca może zarobić duże zyski przy krótkim handlu na tej samej parze. Sam fakt ten powinien pomagać przedsiębiorcom w bardziej realistycznym reagowaniu na alarmy paniki na rynku walutowym, ale doświadczenie wskazuje, że tak nie jest. Jakie są więc przyczyny paniki, która prowadzi do błędnego wyboru przez handlowca na rynku Forex Oczywiście okresy zmienności rynku są najczęstszymi katalizatorami reakcji paniki. W miarę wzrostu fluktuacji cen na głębokości i częstotliwości wartość prognoz znacznie maleje. Powoduje to utratę zaufania do naszych wyborów handlowych, a jeśli okres ten trwa wystarczająco długo, nieuchronnym wynikiem emocjonalnym jest w większości przypadków panika. Panikujący przedsiębiorca popełni wszelkiego rodzaju błędy. Zamknie on dochodową pozycję w oczekiwaniu, że szybko się odwróci i wkrótce zarejestruje straty. Nie będzie w stanie przeprowadzić logicznej analizy swojej sytuacji, a zamiast tego stanie się ofiarą złudzeń umysłowych na scenariuszach ldquopotentialrdquo. Ostatecznym arbitrem sukcesu lub porażki tradersquos jest oczywiście rynek, ale dla paniki przedsiębiorcy, wszelkiego rodzaju wyimaginowanych wskaźników, nierzeczywiste oczekiwania stanowią główne kryteria celowości i ostatecznej opłacalności transakcji. Wpływ paniki jest znacznie wzmocniony przez dźwignię, a szkody spowodowane przez nią są zintensyfikowane przez ścisłe przystanki. Wniosek Aby poradzić sobie z problemami psychologii handlowej, musimy zminimalizować rolę emocji w naszych decyzjach handlowych. Aby zminimalizować rolę emocji, musimy zrozumieć, że sukces lub porażka nie są związane ze szczęściem, ale są logicznymi konsekwencjami naszych własnych wyborów. Wcześniej omawialiśmy, że prawie niemożliwe jest zlikwidowanie konta, które jest skutkiem pojedynczego handlu. Jeśli przedsiębiorcy uda się zrealizować puste konto w wyniku serii przegranych transakcji, trudno mówić o losie lub przypadku jako o przyczynach katastrofy. Dźwignia jest w całości pod kontrolą właściciela konta, na którym można ustawić jego wartość pod warunkiem, że może żyć z konsekwencjami. Dźwignia wzmacnia potencjalny profitloss handlu, ale również intensyfikuje emocjonalny aspekt handlu. Ostatecznie ta intensyfikacja nacisków emocjonalnych może być najbardziej niebezpiecznym i negatywnym skutkiem dźwigni. Najlepszym sposobem radzenia sobie z problemami emocjonalnymi jest nabycie logicznego podejścia do handlu. Najlepszym sposobem na uzyskanie takiego nastawienia jest zrozumienie mechanizmów rynkowych i sił, które kierują działalnością gospodarczą. Na tej stronie staraliśmy się dać ci podstawową wiedzę na temat czynników, na podstawie których możesz zbudować własny gmach wiedzy, aby poprawić swój potencjał do sukcesu na rynku forex. Podobnie jak w tym artykule Proszę podzielić się

No comments:

Post a Comment