Wednesday 20 December 2017

Supersu 2 56 opcje binarne


SuperSU nie pozwala na binarną aktualizację EVO 4G QA - xda-developerów - forum. xda-developerów Mam już ten telefon (HTC 4G LTE), ale powróciłem z RUU. Postanowiłem, że po użyciu Jelly Bean na trochę będę ponownie root tego telefonu. Wszystko wydaje się działać świetnie, kiedy aplikacje potrzebują dostępu superużytkownika. Problem polega na tym, że po otwarciu aplikacji SuperSU pojawia się okno wiadomości z informacją, że SU Binary musi zostać zaktualizowany, klikam dalej, a telefon się resetuje. Tak więc nie mogę wejść i odmówić dostępu lub udzielenia, chyba że proszą o to program. Do tej pory próbowałem wejść do odzyskiwania i wyczyścić pamięć podręczną cache i dalvik bezskutecznie. Czytam online, aby zainstalować superużytkownika i przyznać dostęp supersu, co nie ma dla mnie sensu, ale próbowałem go. Próbowałem też pobrać nowy zip i zainstalować go ponownie w odzyskiwaniu. Czytałem w kilku miejscach, w których inni mieli ten problem, ale nikt nie wrócił z rozwiązaniem. Nie jestem ekspertem, tylko osobą, która lubi bawić się zabawkami w wolnym czasie. Każda pomoc będzie doceniona. Nie jestem pewien, czy to pomoże wersji oprogramowania: 3.15.651.16 Wersja Androida: 4.1.1 Wersja HTC Sence: 4 Powiązane wiadomości Aby rozwiązać problem z aktualizacją binarną SuperSu, wykonaj następujące kroki1. Pobierz plik zip SuperSu z TUTAJ 2. Umieść plik zip na karcie SD lub w pamięci wewnętrznej3. Uruchom ponownie tryb odzyskiwania, naciskając przycisk zwiększania głośności, lub jeśli nie działa, możesz wyszukiwać w Google, w jaki sposób wprowadzić. problem aktualizacji binarnej supersu na kitkat rom cześć programistów plz pomoc, Im przy użyciu AOSB 1.2.8 kitkat 4.4.2 na bazie ROM w moim HTC chce z. Ale problem jest, gdy wchodzę w aplikacji supersu, mówi su binary nie zainstalowany. Próbowałem flashować najnowszy flashowany plik zip supersu 2.0 i kiedy checke. Wiem, że istnieje wiele wątków na przestarzałym binarnym problemie SU, ale żaden z nich nie może pomóc. Właśnie zaktualizowałem moje evo do 4.3 przez ruu i do tej pory im się to podoba. Ale próbowałem zainstalować SuperSu i powiedział, że plik binarny był nieaktualny. Miałem to już wcześniej wiele razy i migałem aktualizację SU. Cześć, mam zrootowaną galaktykę S2 na magazynie z aplikacją SuperSU. Zaktualizowałem aplikację SuperSU dziś, a kiedy ją otworzyłem, radziłem zaktualizować plik binarny. Wybrałem opcję aktualizacji pliku binarnego za pomocą CWM (ponieważ jest to moje narzędzie do odzyskiwania). Mój telefon próbował ponownie się uruchomić, ale teraz jest stu. Cześć, im za pomocą CM11 co noc GT-i9100G. Po zakończeniu flashowania, po aktualizacji binarnej na SuperSU, proszę mnie zrestartować (zalecane). Po ponownym uruchomieniu komputera w trybie odzyskiwania i zainstalowaniu jądra pomocy, prosi mnie o naprawienie roota. za każdym razem, gdy uruchamiam odzyskiwanie. Dlaczego tak jest Proszę, pomóż mi. Błąd aktualizacji binarnej TQ SuperSU. HTC One S Witajcie członkowie XDA Mam duży problem, kiedy chcę otworzyć SuperSU okienko wyskakujące z informacją, że należy zaktualizować plik binarny SU, a następnie zapytać, jakiego rodzaju metoda ma zostać zaktualizowana Normal lub TWRPCWM, gdy wybiorę Normalny nie powiodło się . I Lost SuperSU po aktualizacji Cześć, przypadkowo utraciłem dostęp do superużytkownika po aktualizacji. Wykonując następujące czynności: Próbowano zastąpić SuperSU 1.00 przez SuperSU 1.04, ale instalacja nie powiodła się, dlatego otworzyłem starą aplikację SuperSU i wybrałem Czyszczenie i przygotowałem się do aktualizacji do n. SuperSU APK SuperSU to narzędzie do zarządzania dostępem Superuser przyszłości. SuperSU wymaga zrootowanego urządzenia. SuperSU pozwala na zaawansowane zarządzanie prawami dostępu Superuser dla wszystkich aplikacji na urządzeniu, które wymagają uprawnień roota. SuperSU został zbudowany od podstaw w celu przeciwdziałania wielu problemom z innymi narzędziami do zarządzania dostępem Superuser. Funkcje obejmują: 8211 Superuser access prompt 8211 Superuser access logging 8211 Powiadomienia o dostępie do superużytownika 8211 Konfiguracja powiadomień o aplikacjach 8211 Tymczasowe unroot 8211 Głębokie wykrywanie procesów (nie więcej niewiadomych) 8211 Działa w procesie odzyskiwania (nie więcej awarii) 8211 Działa, gdy Android isn39t poprawnie załadowany 8211 Działa z niestandardowymi lokalizacjami powłoki 8211 Zawsze działa w trybie ghost 8211 Podpowiedź w dniu 8211 Konwertuj na aplikację systemową 8211 Kompletny skrypt 8211 Kopii zapasowej, aby przetrwać noce CyanogenMod 8211 Ikona do wybrania z 5 opcji niewidocznych 8211 Motyw do wyboru spośród 4 opcji 8211 Uruchom z dialera: 1234 lub 7873778 (SUPERSU) UWAGA: Nie wszystkie telefony przyjmują oba kody. Na niektórych telefonach trzeba użyć pojedynczego zamiast podwójnego Wersja Pro oferuje dodatkowo: tryb przetrwania 8211 OTA (bez gwarancji) 8211 Pełne kodowane logi poleceń (inputoutputerror) 8211 Konfiguracja rejestrowania w aplikacjach 8211 Nadpisywanie użytkowników przez aplikacje 8211 Grantdeny root do aplikacji przez określony czas 8211 Ochrona PIN 8211 Ochrona PIN aplikacji na żądanie 8211 Dostosowanie automatycznego odliczania odliczania SUPERUSER Ma to na celu zastąpienie Superusera (jeśli jest zainstalowany), używasz jednego lub drugiego. Nie możesz ich połączyć. Wypowiedzi, które łamią Superuser, są więc całkowicie bezsensowne. UWAGA: PONIŻSZE ZAKOŃCZENIE PROCEDURY POTRZEBUJE. JEŚLI NIE POTRZEBUJESZ APLIKACJI, NIE POZWALAJ GO, UMINIMINUJ GO. Zarządzanie dostępem superużytkownika przebiega przez tak zwany binarny pakiet quotsu. Może być tylko jeden z nich na raz. Jeśli więc zainstalujesz SuperSU, twoje poprzednie rozwiązanie do zarządzania dostępem superużytkownika przestanie działać. Więc jeśli chcesz się cofnąć: (1) Otwórz tę aplikację i wyszukaj opcję, aby zainstalować installdatdatereplace binaryquot quotsu. (2) Sprawdź, czy aplikacje używające rootów używają odpowiedniego rozwiązania superuser. (3) Odinstaluj SuperSU. ZAKUPY W APP Są to całkowicie opcjonalne i bardziej przypominające darowizny. Nie odblokowują żadnej funkcji. Skontaktuj się z nami: strona internetowa. supersu Forum: forum. supersu Facebook: facebookSuperSU-1024576694301637 What8217s Nowa instrukcja obsługi Udoskonalona instrukcja instalacji Zgodna z najnowszą wersją TWRP (odzysk niestandardowy) Wykrywanie FBE na ulepszonym jądrze SU Kompatybilny z Pixelem Pixel XL firmy Google, a także z wieloma markami Zainstalowano wersję systemu Android 7.1 Dodano agenta dziennika bezpieczeństwa do wykrywania Samsung KNOX Zaktualizowano jądro SU (force seclabel) Polityka prywatności addedSuperSU -, Root-. SuperSU ROOT SuperSU, root. SuperSU,,,. : - - - - - - - - Android - - - - - -, CM - - -: 1234 lub 7873778 (SUPERSU):. . Pro: - OTA quotsurvival modequot () - () - - - - PIN - - PIN - SUPERUSER Superuser (),. . ,, Superuser. :. APP,. ,. quot. . SuperSU,. : (1), "quot. (2),,,,. (3) SuperSU. IN-APP. . : supersu: forum. supersu Facebook: facebookSuperSU-1024576694301637 SuperSUFUKING SHIT BINARY, NOWE BINARY. KingoRoot ZASADY KingRoot - TO JEST PROGRAMM JEST PEŁNYM GDYNIEM. 4, 1000. , 20,,. : Korzeń Baidu, KingRoot, Framaroot. ))) Root Checker))). .

No comments:

Post a Comment